.

Mamselamsen

fredag, oktober 17, 2008

A V U N D S J U K !

Millan är inbjuden på ett releaseparty för Sulos nya album "Hear me out" (lustigt, Camilla har skrivit en låt som heter just så.. fast det är inte den), där bland annat Sara Löfgren ska uppträda. Jag sitter här och är gröööön av avund. Sara är så otroligt bra, även om det varit lite tyst om henne den senaste tiden.

Om Ni inte kommer ihåg henne..... lyssna HÄR ... så minns Ni.

Så bra... så bra... så braaaaa!

Snälla Millan.... skaffa hennes autograf till mig. :-)

Over and out/Mamselamsen.

4 Kommentarer:

Blogger Béatrice Karjalainen tycker...

Vi är med andra ord 2 st som är avundsjuka. Starkare är en väldigt stark låt som berör.

4:15 em  
Blogger Humlan tycker...

Inte kan man glömma Sara!
Här är en till som är avundsjuk.

8:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bea: Den låten är kanon och på minner en hel del om de texter som Millan skriver.

Humlan: HON är vad jag brukar kalla, en RIKTIG artist.

8:05 fm  
Blogger Mette tycker...

Jag har fortfarande inte hört Milla en enda gång. Har fortfarannde inte ljud på datorn
- OK! Jag fixar förstärkaren i veckan.

Skulle vara kul att höra hennes låtar.

3:28 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka