.

Mamselamsen

tisdag, oktober 21, 2008

Mycket att göra idag.

Men vill Ni ändå ha något spännande att läsa, får Ni gå till Camilla... för här händer det inget som är intressant att delge omvärlden.

Men en sak är klar.... hon kommer inte att få några julklappar i år, eftersom hon inte fixade en autograf till mig.... trots att Sara Löfgren och hon hade en hel del att ventilera igår.

Jo! Camilla... och Jessica kommer att få den sedvanliga "piskmaskinen!" En sådan har jag lovat ungarna varje år sedan de var små. Fast i år är det nog inte helt omöjligt.... jag har nämligen hittat en.
Piskmaskin

Over and out/Mamselamsen, tuff mamma.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

VILL HA EN!!! Till barnen, alltås ;)

12:36 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag tror du måste bygga en själv. :-)

1:59 em  
Anonymous Anonym tycker...

Mamselamsen: Ok. Då gör jag det....Bra att ha nåt att göra i höstmörkret.. :)

11:56 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka