.

Mamselamsen

torsdag, september 11, 2008

Vi tar oss i kragen och lyfter på rumpan.

Det finns inga filmmänniskor i det här huset... tycker för det mesta att film är rätt ointressant... så därför har vi inga filmkanaler på TV:n. Men på lördag smäller det... vi ska svida om och dra till Kalmar för att titta på Mama Mia. Min allra bästa vän I-K nästan hotade med att slå ihjäl oss om vi inte såg den... och det vill vi ju inte.

Hon påstår att det är en "bli-lycklig-film", som man bara måste se.

Är det det?

Over and out/Mamselamsen

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Ja, det är verkligen en bli lycklig film! 5 av 5.

9:51 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag håller med..
Jag dansade ur bio-salongen med ett dumt flin på läpparna

(i vanliga fall AVSKYR jag musikaler)

Gå och se den :)

10:06 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Då ska vi helt klart dra till Kalmar på lördag kväll.

11:50 fm  
Blogger Lena tycker...

En helt annorlunda,underbar film,den FÅR du inte missa.Du kommer att få skratta,jag lovar.

2:15 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hon har fullständigt rätt, jag lovar!

6:09 em  
Anonymous Anonym tycker...

Svar: Jaa! Man blir alldeles varm inombords. Ska se om den.
//Barbro P

11:49 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka