.

Mamselamsen

onsdag, september 10, 2008

Rexxie..... kolla, kolla!

Här är den! Min baddräkt som inte tål vatten. Tyvärr hittade jag inte bandet som ska vara runt nacken.
Baddräkt
En alldeles fenomenal baddräkt, när man bara vill ligga och glassa vid en pool och dricka drinkar. Ska man bada, måste man ta av den.... tror att det har något att göra med guldglittret som sitter utanpå tyget. Men tror någon att jag upptäckte att den inte tålde vatten, när jag köpte den? Nä, inte förrän efter ett halvår och då var kvittot sedan läng slängt.

Faktum är att jag aldrig har använt den!

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Blogger Rexxie tycker...

Jag avstår från att skriva vad jag tycker om baddräkten...

:-)

11:06 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hahaha.......

11:09 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka