.

Mamselamsen

onsdag, september 10, 2008

Det kom ett mail igår.

Ett mail från en salt böna i Stockholm, som jag träffat ett par gånger.
Batbut
Batbut, med en gigantisk blåtira.

Hon skrev i en kommentar att hon hade mailat mig en skamlös fråga.... och jag "sprang" omedelbart till mailen för att kolla vad hon ville. Skamlös fråga? Jag fick för mig att hon ville att jag skulle komma upp till Stockholm och strippa eller nått sånt. Men icke! Det hon ville var att jag skulle länka till den behjärtansvärda insamlingen "Läkare utan gränser".

Så om Ni vill vara med att bidraga till den, ska Ni gå till Batbut-Lenas sida (länk) och klicka på bannern som finns högst upp. Denna banner kan Ni hitta på många bloggar... men jag känner ju bara Batbut... så då får det bli hon.

Over and out/Mamselamsen

3 Kommentarer:

Blogger Batbut tycker...

tack för hjälpen! Men Du...

2:40 em  
Blogger Batbut tycker...

missade hälften... skulle stå;
var Du tvungen att hitta en bild med värsta dubbelhakan????

2:40 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

F´låt! Hade inte så många bilder på dig.

3:48 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka