.

Mamselamsen

torsdag, september 11, 2008

Efterlysning som jag hittade i en kommentar på en annan blogg.

Jag lägger ut den här... och har Ni några upplysningar, så ring de telefonnummer som finns i kommentaren.

Hund försvunnen i Stockholm!
Aika försvann idag (9:e september) kl 18:45 i närheten av Postterminalen i Tomteboda, Solna, på gränsen till Stockholm. Vi var ute och gick när vi fick två lösa schäfrar på oss. Aika lyckades slita sig lös ur halsbandet och flydde i riktning mot Essingeleden/stan med hundarna efter sig. Schäfrarna kom tillbaks efter en stund men Aika har inte synts till sedan dess. Snälla, har ni sett/hört något, kontakta mig på 08-345448 / 070-9642403
alternativt Björn 070-3249517
Sprid vidare!!

Over and out/Mamselamsen, som nu går och lägger sig

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Smart att efterlysa på nätet! Men vore det inte ännu smartare att beskriva hunden också. En hund vid namn Aika kan ju se ut hur som helst! Ras, färg, storlek?

Ja, det är ju inte dig jag gnäller på nu, mamsen, men du vet ju vart du hittade efterlysningen.

Men självklart hoppas jag också att de får tillbaka hundstackaren, som måste vara chockad nu =(

9:01 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tess: Jag tänkte också på det. Synd om hundstackarn är det i alla fall.

9:19 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hunden är hemma hos sin matte igen.
www.kajko.nu läs Bloggen.
Skönt när dom hittar hem igen, är ju själv extra blödigt för sånt här just nu.
Saknar våran "gammeltant"

Kramizar Susanne

Ps. Bilden på Camillasblogg säger allt, tänk vad snyggt det är med alkoholrosor på kinderna, behövs ingen rouge där inte. Är själv precis likadan räcker med en klunk lättöl så slipper jag sminket. Ds.

11:24 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Men Gud så bra!

Haha.... rosig är jag alltid... har ärvt min mammas spruckna blodkärl på kinderna. Men fint är det. :-)

2:25 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka