.

Mamselamsen

torsdag, september 11, 2008

Vi blev nästan osams.

Millan har ringt flera gånger idag. "Lyssna, lyssna!" Många gånger har jag lyssnat på olika versioner till låten som hon ska skicka in till Melodifestivalen och vi blev nästan osams om hur slutet skulle vara. Jag vann!

Sen ringde hon en gång till och ville spela upp sin inspelning... som jag inte heller godkände... fast det hade hon förresten redan bestämt själv. Volymen på sången var för hög, så det skorrade....så hon måste spela in den igen. Men så tyckte jag att hon skulle ändra en massa andra saker.... typ att efter höjningen ska hon klämma i för kung och fosterland... Ni vet.. så där som Carola alltid gör.:-)
Millan ger hals 2
Vi får se hur det blir... hon fortsätter imorgon.

Det kan f*n inte vara lätt att ha en mamma som lägger näsan i blöt hela tiden.

BTW... om någon vill se ett ofattbart fördelaktigt kort på en Mamselams på kanelen... så hittar Ni det hos Millan. Scheeeeezuuus!

Over and out/Mamselamsen

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Roligt för henne att ha en mamma som engagerar sig!

7:01 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Yes!! Min mamma är den bästa manaaaaasher man kan ha!!

8:33 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

alberta: Man vet aldrig, hur de muttrar bakom stängda dörrar. :-)

Calua: Hahaha... undrar när jag ska få betalt?

3:46 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka