.

Mamselamsen

fredag, september 12, 2008

Det där med musik när man "skapar"... det är viktiga grejor det. UPPDATERAD! IGEN!

Det är väldigt viktigt att man kan ta små hoppsasteg, mellan diskbänken och spisen. Och självklart måste man kunna sjunga/skråla med i musiken.

De sista tre fredagarna har samma jäkla skiva snurrat på "tallriken" här och t.o.m. Stephan tar små danssteg och sjunger.... hm... på sitt mycket speciella sätt.

"Eloise, blir vi mer än bara vänner, så visa vad du känner........"

Inte så galet hippt att spela Arvingarna... men väldigt medryckande... och i alla fall vi, blir på ett strålande humör. Jag tyckte t.o.m. att jag såg Stephan "headbanga" under ett ögonblick. Kan ha fel... han kanske bara nickade instämmande till allt jag sa.... fast jag är inte helt säker.

Skål! "Bubblet" är öppnat.

Over and out/Mamselamsen, tebaks vid spisen.


Uppdaterad!
Jag tror inte att jag älskar min man längre. Jag hade nyss en lång utläggning om viktigheten av att alla plastpåseklämmor ligger på en plats.. och bara en. Ett speciellt fack i tredje lådan... och ingen annanstans!

Vad händer?

Jo, när jag kom ut i köket, efter att ha bloggat det ovanför, hittar jag en klämma i varenda jäkla fack, i varenda jäkla låda i köket.

Ska överväga om jag egentligen älskar honom längre. Faktiskt!

Uppdaterad... igen!
Och vem fasen har tagit över köket, nu´rå?
Stephan
Nu är skilsmässan nära!
Vart tog mannen vägen som bara lagar mat, när han får betalt?
Hrumpf......

8 Kommentarer:

Blogger Karriärmamman tycker...

Excellent skosmak, en jäkel på matlagning, väldigt rolig och så nu bra musiksmak också!

Jag börjar alltmer bli viss om att du är perfekt, Mamselamsen...

(och nej, jag är inte ironisk.)

6:06 em  
Blogger PGW tycker...

En man som headbangar till Arvingarna bara MÅSTE man älska :-)

6:26 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Karriärsmamman: Jag rodnar som en blyg viol.

PGW: Jag överväger att göra det igen. =)

7:04 em  
Anonymous Anonym tycker...

Klart du ska fortsätta älska honom. Han är skitsnygg och har antagligen ett vackert inre oxå???....;)dessutom verkar han busig..vilket ger 5+
(halleda va jag kom igång, "after-workeffekten" tror jag bestämt)

7:15 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bettankax: Jag förmodar att det blivit en HEL del AW

8:12 em  
Anonymous Anonym tycker...

jaha, det var så uppenbart! :)

9:34 em  
Blogger Humlan tycker...

Hehe, ni har inte tråkigt i ert hushåll! ;-)

10:48 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Bettankax: Jupp. :-)

Humlan: Ja... ibland så. :-)

/Mamselamsen

11:36 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka