.

Mamselamsen

onsdag, augusti 20, 2008

Hittade den här bilden bland mina bilder.

Tablettdelare
Förstår Ni hur mycket som har hänt sedan denna tablettdelare användes i detta huset.

Stephans hjärta var "uppfuckat".... men som genom olika behandlingar blev bra.
Jag sprang in i väggen... var helt körd i kropp och huvud... fick hur mycket hjälp och stöd som helst... och kom ut på andra sidan (efter ett halvår)... som en helt ny människa... en människa som jag gillar... kanske inte andra... "but who cares?"

Mm.... en bild som väcker mycket känslor hos mig.... men förmodligen inte hos Er. Men det gör inget.... för vi går vår väg nu.... och skiter fullständigt i vad folk eventuellt tycker och tänker om oss.

F*ck you! :-)

Over and out/Mamselamsen

4 Kommentarer:

Blogger Mys liv och hem tycker...

*tummen upp* =)

10:07 em  
Blogger Meeri tycker...

Bra!!!!! Jag har också märkt det där... Att ju friskare jag är desto knäppare tror omgivningen att jag är! Nu är det inte lika många som tycker att jag är miss congeniality som innan, men de som älskar mig älskar mig för den jag faktiskt är: galen, gränslös och helt enkelt bara alldeles för mycket! :)

12:18 fm  
Blogger Lilla B tycker...

Säger som Mys o hem: Tummen upp!

7:01 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Lilla b: Thanx! :-)

9:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka