.

Mamselamsen

onsdag, augusti 20, 2008

Nu är det dags att ta tag i lite tråkiga grejor.

Tvätthögen! Den har vuxit sig gigantisk de senaste veckorna.... det har varit lite för mycket OS... lite för mycket skogen... lite för mycket av sådant som jag inte skriver om här. Jag har, tro det eller ej, ett liv utanför bloggen... t.o.m. utanför Nybban. Faktum är att mitt mesta liv finns ca. 40 mil norrut. Ledsen Nybro.... men jag blir bara kvar här i max 5 år till, sen är det dags att bege sig hemåt.

Men hur som helst här är tvätthögen... den var så himla tråkig så jag passade på att göra en oljemålning av den.
Tvätthög
Nu när har jag sorterat i högar... tycker jag att det är dags för ett glas rödtjut... Onsdagstjut. Skåååål!

Over and out/Mamselamsen

3 Kommentarer:

Blogger Meeri tycker...

Tänk att en tvätthög kan vara så läcker!

12:13 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bara man maskerar den, är den riktigt snygg.

Fast idag måste jag börja med att tvätta om ett gäng lakan... de luktar lite surt. Tror det tog för lång tid för dem att torka. :-(

10:03 fm  
Anonymous Anonym tycker...

och jag som trodde att det var ett nytt artistiskt pussel:-)

6:15 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka