.

Mamselamsen

måndag, maj 19, 2008

Jag och mina sömnpiller.

Jag brukar ju alltid sätta på en CD-bok när jag går och lägger mig.... och brukar normalt somna på 2 minuter.

Men inte i natt. Jag satte på Svinalängorna och när klockan slog fyra låg jag fortfarande med stora "Trixieögon". Jag vände mig hit och dit för att hitta en bra sovställning.... men hamnade hela tiden på rygg för att inte missa ett enda ord. Inte förrän boken var slut, solen var uppe, fåglarna kvittrade hysteriskt, knoppade jag in.

Det borde vara spöstraff på att skriva så bra böcker.

Over and out/Mamselamsen

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Det håller jag verkligen med om!! Påromsåromblör...eller nåt!!

12:12 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

:-)

7:48 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag vet inte hur många gånger som jag åkte förbi min t-banestation när jag läste den boken...vaaarje dag i någon vecka.... Suveränt bra!

8:27 em  
Blogger Mys liv och hem tycker...

Jag håller med.En suverän bok :)

2:37 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka