.

Mamselamsen

söndag, maj 18, 2008

Holy Chriiiist....

.... det är skönt att vara hemma. Skulle aldrig orka med det tempot som ungarna har. Igår startade vi på Ramblas... förståss! Hela bordet fullt med alla rätter som innehöll vitlök... vin... och lite mer vin. Sen vidare till någon annan restaurang där vi satt uppflugna på skrangliga himmelshöga stolar och snajsade i oss en flaska Champagne.... sen vidare till nått ställe där någon politiker hånglade upp en reporter för ett tag sedan. Där gav vi oss även på att spela biljard... jag förlorade... förståss!

Sen tyckte jag att det var dags för sängen, för midnatt är väldigt sent för en gammal käring som jag. Millan till sig... hon bor ju i princip runt hörnet... och Jessica och jag tog tunnelbanan.

"Jag vet preciiiiis hur vi kommer hem... sa hon."

Jo... tjoföljt... vi hamnade vid Globen.

"Äsch vi går... det är bara knappt en halvmil".... tyckte Stockholms största hurtbulle.

Nä... det blev taxi!

Fast galet roligt var det.... galet roligt, för att ungarna tar med mamma på "barhopping".

Over and out/Mamselamsen.