.

Mamselamsen

fredag, maj 16, 2008

God morgon!

Vaken!

Det blev ganska sent igår.... Jessica och jag hade så galet mycket att ventilera över en flaska Boriá.

Camilla och Mats drog iväg till det där stället som inte lockar mig ett skit.... och i ärlighetens namn, inte Millan heller. Det var någon kompis till dem som tydligen skulle göra något särskilt på Spybar.... jag vet inte vad det var, men tydligen kände de sig manade att behöva gå dit.

På eftermiddagen blev det en hel det handlande... eller som vissa säger, shopping. Inte särskilt upphetsande. Jag var ute efter kläder att jobba i, i sommar, då mina "outfit" fram till oktober endast kommer kommer att bli antingen jobbarkläder eller morgonrock.

På Lindex...som vanligt, hittade jag det jag ville ha. Byxor som Millan kallar "highwater", fast med mina taxben blev de slacks. En vit blus med mycket töjbarhetsförmåga. Och till sist i en annan affär.... ett par ofattbart vackra silverfärgade Foppatofflor! :-)

Jobbshoppingen fortsätter idag.

Så snart är jag redo för "jobbarsäsongen"... Guuuuud, så snygg jag kommer att bli i mina silverfärgade plastskor.

Over and out/Mamselamsen.

5 Kommentarer:

Blogger Bantartant tycker...

Silver låter super...
Jag har sedan i november jobbat i ett par GuldFoppa!!
De du:-)

11:41 fm  
Blogger Humlan tycker...

Silver låter bra, men plast i värmen... men nu tillhör jag ju dom som inte har testat Foppatofflorna, så jag vet ju inte vad jag pratar om...

6:47 em  
Anonymous Anonym tycker...

Foppatofflorna funkar jättebra i värme, man slipper stanken som blir i andra sandaler...

//Kojja

8:51 em  
Anonymous Anonym tycker...

Körde förbi Glasporten två gånger denna vecka! Tisdag - på väg till Öland, torsdag - på väg tillbaka hem!
Tänkte tuta och vinka men insåg att du och maken inte tar över förrän om 14 dagar.
Lycka till!

12:46 fm  
Anonymous Anonym tycker...

hej
hamnade på din bloggsida av en slump då jag googlade grässlänt..och fastnade här istället för att fixa till just en grässlänt. Ville bara skriva till dig att det är en lättläst och finurlig blogg du skriver. Så där lagom "dra-på-smilbandet-blogg"
Ha de gott och lycka till
Pia

11:53 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka