.

Mamselamsen

torsdag, maj 15, 2008

Minisemester.

Packad och klar... nu väntar Hufvudstaden med dess "höns". :-)

Här ska bli helkroppsmassage... utställning på Konstfack... goa middagar... shopping (tro det eller ej) Egentligen skulle jag ha varit på Spybar ikväll.... jag vet inte riktigt vad det var... någon introduktion av någon eller något. Men eftersom jag inte direkt är typen för att hänga vid en bardisk och se cool ut, tar jag en kväll med Jessica istället.

Så nu är bananer, mineralvatten och en hög skvallertidningar nedpackade, så jag har något att göra på 6-timmarsresan.

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Ha så trevligt utan Spybar tro mig där kommer vi lantisar inte bara och klampar in.En som vet.Lika bra det vi är ju inte kändishungriga. Eller?

11:02 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Om jag hade velat hade jag kommit in...men nä, tack... men jag förstår inte vad jag skulle dit och göra

Jag är inte så galet mycket för att försöka vara cool vid en bardisk.

Det är mycket trevligare med ett glas vin tillsammans med dem man tycker om... på ett lugnt ställe.

10:44 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka