.

Mamselamsen

söndag, maj 11, 2008

Lysande!

"Recept för lycka livet ut-skaffa inga barn".

Oh... vad jag fullkomligt älskar alla dessa "vetenskapliga" undersökningar som dagligen kavlas ut i media. Jag har för mig att jag även någonstans idag läste att man kan få kroniska sjukdomar av brun mat.

När jag får lust och tid, ska jag ta mig tusan bevisa att:

- Kobenta människor är bättre på matte än hjulbenta.
- Att människor med benan till höger är avsevärt sämre på matlagning är de andra.
- Att människor i tights har mycket mindre risk för att råka ut för våldtäkter.

Fast redan idag kan jag vetenskapligt bevisa att hälften av Sveriges befolkning ligger under medelintelligens... till skillnad från Finland, där hälften ligger över medelintelligens.

Där fick Ni så Ni teg.

Over and out/Mamselamsen

6 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Nämen jag har ju benan till höger!!

;-)

7:03 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag med! :-)

7:08 em  
Blogger Bettankax tycker...

Har oxå benan till höger! :)

9:13 em  
Blogger Honey Bunny tycker...

Jag har min på vänster, tjohej!

11:03 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag har benan till vänster! Och är jättebra på att laga mat :)

11:34 fm  
Blogger Humlan tycker...

Vetenskap och statistik är underbart!
(Det är som när alla vill ha minst medellön.)

2:34 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka