.

Mamselamsen

lördag, mars 29, 2008

Jag har skrivit om det förut.... detta med reklam på bloggen.

Mycket skit snackas det om att många bloggar har reklam på bloggen... men om jag någonsin skulle ha 20.000 läsare om dagen... vilket alltså aldrig kommer att hända... då skulle jag också ha reklam på min blogg. Och den som betalar mest, skulle jag "hypa" hur mycket som helst.

För visst vore det väl "guld" att tjäna multum på att skriva en massa dravel några gånger om dagen.

Så om det dyker upp en banner med Tena inkontinensskydd...

.... tja, då vet ni...

.... över 20.000!

:-)

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Blogger Lilla B tycker...

Nä, se DET vore inte så illa pinkat!

6:26 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hahaha....nä!

6:53 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka