.

Mamselamsen

onsdag, mars 26, 2008

Nu har jag varit elak mot vissa bloggar...

men så började jag att tänka på hur "mature" jag var när jag var sexton-sjutton år. Jag ska vara helt ärlig.... mitt liv bestod av killar, musik, kläder, killar, musik, kläder, killar, musik, kläder, killar och när det sedan blev tid över var det även lite skola.

Festande? Nä, det fanns det nästan ingen tid för... för när det var "festtid" stod jag oftast på scen och roade alla festande människor. Det var på den tiden när det fanns stora danspalats och klubbar med levande musik... typ tidig stenålder.

Det minsta jag var, var samhällsengagerad. Så jag ska nog tänka lite på det när jag rått skrattar åt många av de unga tjejer som skriver på Internet.

Jag var ju inte ett dugg bättre...

och....

så fanns ju inte Internet, så jag kunde sprida mina "korkskallegrejor" omkring mig.

Puh...

Over and out/Mamselamsen.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Inte en dag för tidigt!

5:04 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka