.

Mamselamsen

onsdag, mars 26, 2008

Idag åker påsken ner i sin korg igen.

Japp... idag tas alla påskdekorationer bort. För ska jag vara helt ärlig... de är skitfula! Jag tycker nämligen inte om gult. Färgen gult ger mig riktigt taskiga vibbar. Tror att det har att göra med att när min mamma dog stod det gula blommor på bordet bredvid henne och i den kaotiska situationen som uppstod när hon ganska snabbt gick bort, är dessa gula blommor i princip det enda som etsat sig fast på min näthinna.

Gult är fult!

Over and out/Mamselamsen, som ska köpa rosa tulpaner idag.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Absolut - det tror jag på.

Min mamma ville aldrig se åt luktärter för sådana hade legat i hennes mormors kista och hon och hennes mormor stod varandra så nära.

12:19 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka