.

Mamselamsen

fredag, mars 28, 2008

Så där.... nu har "Törnrosa" vaknat!

Dagens program:

-Mingla på stan... tar en 14 minuter.
-Fika... minns inte när jag gjorde det senast. Men jag ska vara skithipp... jag ska fotografera min fika och sen lägga ut bilden här!
-Gå till "Lill-kebabben" och käka sveriges godaste kebabtallrik. Hm.... tror jag fotograferar det också.... och lägger ut här.
-Millan ska åka till sin "bästaste" kompis Hanna. Millan vill se henne innan hon blir två. Om allt går som planerat ska Hanna klämma ut en ny världsmedborgare inom tre dagar.

Tja, det var väl allt... en ganska slapp dag alltså. Men det behöver verkligen Camilla... den ungen har ju normalt tre jobb! Jobbet med Tova.... ett "datorjobb"... och sen emellanåt är hon studiomusiker på ett skivbolag i Stockholm.

Jag tjatar och tjatar och tjatar..... om att hon måste lugna ner sig och sova ordentligt. Men vilken unge lyssnar på sin mor? *suckar*

Over and out/Mamselamsen, hönsmamma