.

Mamselamsen

torsdag, mars 27, 2008

Modeblogg!

Dagens outfit!

Nu kommer Ni allt att bli riktigt avundsjuka.
Dagens outfit
-Lurvig morgonrock från ROSS i Hollywood. Jag tror jag gav 14 dollar för den. En unik skapelse som nästan fick Camilla att börja gråta... förmodligen av avundsjuka... när jag kom med den i famnen och med ett glatt leende berättade att jag skulle ha den. Till saken hör, att den var så galet vidlyftig att jag var tvungen att köpa en extra väska för att få hem den.
-Ljuvligt lurviga tofflor..... och se så ofattbart bra de passar till min ursnygga morgonrock.

Nu förväntar jag mig: Aaaah... vad snyggt!..... Vill haaaaa!.... Du är ju bara bääääst!... Cooooolt!....

Snälla!

Over and out/Mamselamsen, ett modelejon

14 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Aaaah... vad snyggt!..... Vill haaaaa!.... Du är ju bara bääääst!... Cooooolt!....

;)

11:45 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack tack.... det känns kalas! :-D

11:50 fm  
Blogger Humlan tycker...

MEN så praktiskt! En morgonrock med självlysande mönster, du behöver aldrig tända lampan om du går upp på natten (eller mörka vinter mornar/kvällar). Du lyser upp din väg!
Det som bekymrar mig är att du sveper in dig i den varma härligheten och har varma tofflor, sedan går med bara ben! Fryser du inte där mellan de rosa-vita skapelserna?

12:19 em  
Anonymous Anonym tycker...

Åhhhhhhhhhhhh......... Vill haaaaaaaa......

12:20 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Humlan: Ja nog lyser den upp alltid... Stephan baxnar varje gång jag kommer ut i köket. Blod leder värme... så det som blir uppvärmt under "kjortelfållen" sprider sig som en löpeld ner i benen. Nä, jag fryser inte. :-)

Kojja: Tack... mitt självförtroende når himmelska höjder.

12:38 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ohhhhhhhlala!!!!!!!!!!

3:21 em  
Blogger Lilla B tycker...

Men Guuuuuuuuuud vad snyggt!!!!!!

3:24 em  
Blogger Humlan tycker...

Uppvärmd under kjortelfållen! :-D
Vilken härlig beskrivning... men jag fattar!

3:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag visste väl att jag skulle göra succé som modeblogg. :-)

Humlan: Så ÄR det! =)

5:08 em  
Blogger Béatrice Karjalainen tycker...

Tjusigt värre! Nästan lika hemsk som min gamla morgonrock :-)

7:06 em  
Blogger Mildamakter tycker...

Ehhh....näe....men var glad att din dotter i alla fall försökte hejda dig...väl??? ;o)

9:13 em  
Anonymous Anonym tycker...

Aaaah... vad snyggt!..... Vill haaaaa!.... Du är ju bara bääääst!... Cooooolt!....

Du är underbar!!!

9:20 em  
Blogger Rexxie tycker...

Vill haaa! Finns den i herrstorlekar?

10:40 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack tack!

Rexxie: Jag tror att det bara fanns den... och tur var väl det. :-)

10:48 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka