.

Mamselamsen

onsdag, februari 27, 2008

Välkomna hit Nybrobor!

Jag vet att många av Er aldrig har varit här innan, så det kanske är dags att presentera mig.

Jag är en gammal käring som skriver en massa skit på Internet... allt från att slänga en massa åsikter omkring mig till att dela vissa delar av mitt liv med Er. Just nu handlar det väldigt mycket om att försöka återfå förra sommarens fina form och Melodifestivalen. Sen emellanåt promotar jag ohämmat Camilla och hennes musik.
CowboyCamilla
Photo: Zoe-Ruth, Los Angeles

För att bevisa hur gräsligt ohämmad jag är, länkar jag förståss till båda döttrarnas sidor.

- Här Camilla
- Här Camilla
- Tre trappor utan hiss
- En textmissbrukares
bekännelser


Vi är egentligen många fler i familjen/släkten som bloggar.... i princip "Hela familjen bloggar"... från olika delar av världen.



Japp... det var en mycket kortfattad presentation... har inte tid för mer, för nu ska jag kränga på mig, de nu för tiden alldeles för små träningskläderna och dra en repa runt Linneasjön... ner till Pukeberg för att sen komma hem med blodsmak i munnen och dregel i ansiktet. See yah!



Over and out/Mamselamsen