.

Mamselamsen

fredag, februari 01, 2008

Konstiga saker händer när jag blir äldre.

Jag blir inte provocerad längre. Under åren som bloggare har jag fått en hel del provocerande kommentarer... men jag bara rycker på axlarna, eller så håller jag helt enkelt med... hur dumt det än är ibland.

Det roliga är att de kommentarer som vill provocera mig, är alla anonyma... förståss. :-)

Så från och med nu, kommer alla helt anonyma kommentarer att ignoreras av mig. Efter att ha kollat på räknaren med tidpunkter och IP-nummer och så.... så är det nästan alltid samma person som slänger in korkade kommentarer här emellanåt.

Over and out/Mamselamsen, inte så mycket för onödigt tjafs.

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Min farmor sa' alltid att om man inte kan stå för vad man säger så ska man hålla tyst. Jag är ju (förhoppningsvis?) anonym bakom mitt alias, men jag länkar ju till min egen blogg, och det är ju som du säger, man är ju aldrig riktigt anonym på nätet...

10:49 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nä, helt klart! Och har man ingen egen blogg, kan man i allafall underteckna med sitt namn. Det tycker jag i alla fall.

11:02 fm  
Blogger Cicki tycker...

Jag har också reagerat på att man är tålmodigare nu för tiden. Förr reagerade jag på alla åtta men inte nu längre. Förmodligen har man blivit så förståndig att man lägger sin energi på nåt vettigare.

De som är helt anonyma och bara slänger ur sig nåt dumt är bara fega och vågar inte stå för det de säger. De ska bara ignoreras.

12:45 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ang att vara anonym och kommnetera. Dessvärre kan jag inte längre länka till vår blogg hos dig, (men du har ju varit där o hälsat på så anonym är jag ju inte) och skriver under med mitt alias gör jag ju :) Dessvärre hjälper det ju inte att ha IP för man vet ju inte vem det är ändå! Jag har hittills inte hittat någonstans där man kan knäcka Ip numret. Men man kan ju se att det är samma peron iofs. Har försökt att lägga in Statcouner idag igen, få se hur det går. Enligt "blogg" är Google A. likvärdig med Statcounter. Ha det gott!"Morskan"
http://ridgruppen.blogg.se

10:34 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jamen.... du är ju inte anonym.... jag vet ju att det är du. :-)

Jag kan inte få reda på vem som har vilket IP-nummer.... jag kan bara konstatera att det är samma person

11:23 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka