.

Mamselamsen

fredag, februari 29, 2008

FREDAG!

Och allt vad det innebär av "Fredagsskapande" i detta huset.

Idag ska vi inviga Stephans julklapp.... en elektrisk grill som man tydligen kan använda inomhus.
Grilla
Det är inte utan att vi är lite betänksamma vad gäller os och stänk. Men WTF.... vi testar! Det blir rejält tillplattade majskycklingfiléer, grillad paprika och Fransk potatissallad.

Rätt hyfsat helgmat för mig, nu när jag har anammat den mer hälsosamma stajlen.

Apropå hälsosamt.... nu åker träningskläderna på..... ut i spåret ska jag!

See yah!

Over and out/Mamselamsen.

3 Kommentarer:

Blogger Lilla B tycker...

Jag har också satt fart på bloggfläsket. Känns gott när kroppen krymper en liten smula.
Trevlig helg och smaklig måltid - menyn låter förträfflig men jag saknar fortfarande de äckliga matbilderna.

10:49 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hahaha.... ska se vad jag prestera ikväll.

11:00 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hur blev det med grillandet?

9:45 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka