.

Mamselamsen

torsdag, februari 28, 2008

Sablar... jag mår bra!

Det där om det ryggonda som jag skrev i inlägget nedanför..... det försvann efter ca 500 meter. Så klart! Det gör det ju alltid, så därför har jag döpt smärtan i ryggslutet till Latmasken.... för det är just vad den är.

Alltså... det är inte klokt... redan efter bara ett par rundor, känner jag hur energin pirrar genom kroppen och jag är på ett strålande humör. Jäklar, jag mår bra!

Nån som vill ha en svettig bamsekraaaaam?

Over and out/Mamselamsen, hurtbulle

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Heja!! SJälv ska jag åka och träna snart.. Vet att jag kommer att tro att hjärtat hoppas ur bröstet på mig men jäklar var bra jag mår hela kvällen sedan!

2:31 em  
Blogger Unknown tycker...

*ger en "harinteduschatpåtredagartyp"-bamsekram*

Hahaha men fy fasiken vad äcklig jag är...

kram

3:08 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ta det lite lugnt på dina pass, annars kanske du måste ta igen dej hela dagen efter (= sova flera timmar på eftermiddagen). En som vet - egen erfarenhet!
T ss
(attans duktig på gymmet)

5:43 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vem är den bästa manliga skådespelaren? Kom in och rösta så att din favorit vinner!

11:13 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

amanda: Ska jag vara ärlig... framåt kvällen fick jag ont både här och där. Men det är ju som det ska vara. :-)
Cian: Då var vi liksom lite på samma nivå. *kramar*
Tina: Jag sov inte ett skvatt. Men jag är impad över att du ÄNTLIGEN kommit igång.
Chricke: Har varit inne hos dig nu och röstat, men jag tror att jag gick på utseendet. :-)

8:09 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka