.

Mamselamsen

torsdag, januari 17, 2008

På fyra sekunder.

Telefonsamtal..... "Vi kommer snart på fika"!

Från att sitta nyvaken i morgonrocken vid datorn..... huset är upp och ner.... kattlådan full.... hela matbordet fullt med glasögon. Till att vara fullt påklädd.... sminkad.... städat undan allt.... kaffet står på bordet.

-Välkomna, vad kul att Ni äntligen kommer och hälsar på!

Snacka om att här gick det undan.... bara fyra sekunder!

Gamla takter sitter minsann i.

Over and out/Mamselamsen, alias snabbe Gonzales

9 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Lika snabb som Magnus Uggla :-)

10:59 fm  
Blogger Cecilia Hyttfors tycker...

Hela matbordet fullt med glasögon?

11:02 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

PGW: Japp, vi är tighta vi. :-)

Cissi: Om du går ner till november i min blogg fattar du. Jag har blivit med 4000 par glasögon.

11:10 fm  
Blogger Morgondimma tycker...

Jag är också sådär bra på katastrofstädning. Jag är glad bara dom ringer före, även om det är 4 sekunder.

11:14 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Vem va det som kom förbi?

11:28 fm  
Anonymous Anonym tycker...

TIPS. Man kan spraya ut rengöringsmedel i rummet. Så tror de iaf att det är rent i röran eftresom det lukar rent. Då slipper tom plocka bort om det blir jävligt krisigt!"Morskan"

1:02 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Morgondimma: Det var jag också.

Jessica: Stefan och hans mamma.Första gången efter du vet vad.

Morskan: I detta hemmet, där vi båda avskyr att städa, hade det inte räckt all världens regöringsmedel. När vi väl drar igång med städandet, är det sanring som gäller. :-D

3:00 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Morskan: Fingrarna dansar lite väl fort på tangentbordet... men du kanske förstår ändå.

3:02 em  
Anonymous Anonym tycker...

Mamselamsen: Jag förstår precis. Och ser att jag oxå stavat fel i mitt inlägg....."Morskan"

6:42 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka