.

Mamselamsen

onsdag, januari 16, 2008

Jag har funderat. UPPDATERAD

Jag har funderat på:

1. Om om inte jag också skulle ha en tävling på min blogg.
2. En tävling där jag tvingar alla deltagare att göra reklam för min tävling/blogg på sina egna sidor genom att länka till min. Detta skulle ju kunna resultera i att jag hamnar på alla topplistor över mest länkade bloggar och få massor med läsare. Asså..... det skulle ju... typ... vara det bästa som kunde hända mig..... nästan som om det var livets mening... typ!
3. Jag skulle ha den här som pris.
Hållare
4. Sen hade jag tänkt att... typ... den som smörar värst för mig ska vinna.

Fast det uppstår ett problem.... jag vill ju behålla priset själv. Så jag tror jag skiter i det.

Over and out/Mamselamsen.

Uppdaterad.
Och vad man använder vinsten till.... vinsten, som inte blev någon vinst. Jo, det är ett lite behändigt och portabelt nagellackningsmålarbord.
Nagelacksbord
Ett absolut måste för dagens moderna kvinna. :-D

12 Kommentarer:

Blogger Unknown tycker...

Men vad är det får något??

1:01 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cian: Förklaring upplagd. :-)

1:20 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag tänkte också fråga vad i ...hela friden... det var för nå't! Vilken praktisk mojäng, den förstår jag att du inte vill skiljas ifrån! :)

1:33 em  
Blogger Kate tycker...

Eftersom det inte blev ngn tävling så kan du väl tipsa oss som inte har den där oumbärliga var vi kan hitta den?! :)

1:48 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Kate: Den är inköpt i USA, så jag vet faktiskt inte. Ska kolla runt lite.

/Mamselamsen

2:09 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Back!

"Bordet" är i märket Nutra nail. Jag kollade runt lite snabbt, men hittade inte just detta oerhört vackra "bord".

2:14 em  
Blogger Mildamakter tycker...

Jisses, jag trodde först att det var en sån där mojäng som kvinnor kan pinka i utomhus...*flinar*

2:39 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mildaamkter: Hahaha... vem vet den kanske funkar till det också.

2:49 em  
Blogger malou tycker...

Jamen...eftersom du ändå tänker behålla vinsten själv, och inte bryr dig om "rosor, smicker och vackra ord" så kan jag tala om för dig att jag gillar det du skriver och sättet du skriver på? För jag tjänar ju inte något på det, så du kan ju inte misstänka mig för att ha skumma baktankar, va?

6:52 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Malou: Tack!

Jag fullkomligt älskar smicker.... suger åt mig i varje por. Och även om det inteskulle vara sant.... så suger jag åt mig ändå.

:-)

7:27 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

WALMART, BITCHES!! WALMART!!!!!

Jag koper bast julklappar, helt enkelt!!!! *ler*

6:57 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

OK.... alla som undrar. Den är inköpt på WALMART! =) Säger min MYCKET väluppfostrade dotter!

9:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka