.

Mamselamsen

måndag, januari 21, 2008

Miljöförstörare. UPPDATERAD!

Kor... för de fiser, skiter och sprider all möjlig dynga omkring sig!

Men så gör även kaniner... älgar... gnuer... möss... hundvalpar... grodor... elefanter... lamm... björnar...

.... för att inte tala om människor!

Jag vill härmed be tusen gånger om ursäkt... jag har både bajsat och fisit idag.... jag ska genast ta livet av mig.

Over and out/Mamselamsen, skitfärdig.

Uppdaterad.

Jag vill även delge Er, att jag under mitt liv presterat 2697 kilo bajs. Nära tre ton! Allt uträknat av den norska genialiska "Bajskalkylatorn".

4 Kommentarer:

Blogger Strumpstickan tycker...

Gissar att du har ett vanligt lösenord?

4:09 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Inte då.... jag har a¤qgh&%hkk*j""#4521dsdhb/!½§bajskorv.

/Mamselamsen

4:25 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

4:25 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Och den kommentaren.... det var jag! :-)

/Mamselamsen

4:53 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka