.

Mamselamsen

söndag, januari 20, 2008

Korkade människor!

Hur fasen kan någon vara så idiotisk att han lämnar kvar tomma balsamflaskor i duschen? Så många gånger har jag stått med svidande ögon och "fjåtlat" med flaskorna för att hitta en med innehåll. Fan, vad sur jag blir!

-Steeeeephan..... hur kan du vara så korkad att lämna kvar tomma flaskor i duschen? Aldrig hittar jag någon med balsam...... skärp dig!

-Jamen... jag använder ju inte balsam.

*jag blänger på Elsa som ligger och spinner på fönsterbrädan*

-Elsa..... hur kan du vara så jäkla korkad?

Over and out/Mamselamsen, som härmed tiger still

5 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Elsa är en ohyfsad katt, skicka genast ut henne att handla balsam ;-)

2:33 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ett problem.... hon är "grounded" och får inte gå ut.

2:58 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ta ett rått ägg och gnid in i håret! Var inte så "krävande"!
Tss

9:16 fm  
Blogger Strumpstickan tycker...

Hahahaha... den var bra!

9:48 fm  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Tina: Om jag nu inte kommer ihåg att ta med mig flaskorna... hur tusan tror du då att jag ska komma ihåg att plocka med mig ägg in i duschen.

Strumpstickan: Japp... somliga straffar Gud mésamma.

/Mamselamsen

11:10 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka