.

Mamselamsen

fredag, januari 18, 2008

Jag har inte mycket att irritera mig på.

(Jag vägrar att länka)
Men faktiskt stör mig dessa tävlingar som florerar i "bloggeriet". Inte för att det är tävlingar... för det är ju trevligt. Men att "tävlingshållaren" tvingar deltagarna att länka till tävlingsbloggen.... allt för att synas. Det är ju så simpelt och genomskinligt så jag baxnar.

Men tydligen är det bara jag som reagerat på det (så vitt jag sett), för hur många som helst ställer upp på att ge gratisreklam åt någon.

Jag skrev ett inlägg om det i förrgår... men jag tror inte att min cynism gick fram.

Men ska jag någonsin ha en tävling på min sida, så kommer det att räcka med att Ni smörar skiten ur Er i mina kommentarer.

Over and out/Mamselamsen, med tillräckligt många läsare som det är.


Uppdaterad!
Innan jag försvinner härifrån, konstaterar jag att väder är jäkligt viktigt. Efter mitt inlägg om den kommande stormen.. och länkning till en kvällstidning... kommer hälften av mina läsare därifrån. Och de mest intresserade av alla.... ja, det är kommunanställda. Intressant.... mycket intressant! :-)

6 Kommentarer:

Blogger Unknown tycker...

Nu ska jag berätta något riktigt hemskt!!!

Jag har gått och blivit allergisk mot rödvin!!!!

Eller inte just rödvin utan ämnen som finns i rödvin

Mina antihistaminer eller vad det nu heter får tuppjuck när jag dricker vin!!

Fan i helvetes jävla skit!

Jag får börjar dricka sprit helt enkelt!

;)

Kram
från en som inte är kommunalanstalld

1:45 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Hahaha.... stackare. Spriiiit får det bli! Koskenkorva!

/Mamselamsen

2:56 em  
Blogger SixesAndSevens tycker...

instämmer angående tävlingarna! trams!! senast såg jag att man fick "tävla om" ett läppglans... wow. som kostar typ en tjuga att köpa. att folk orkar.

3:15 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Skönt... då är det alltså inte bara jag som reagerat.

/Mamselamsen

3:39 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag kan hålla med ang. tävlingarna till viss del. Fast ibland är det saker jag vill vinna och då kan jag väl bjussa på en länkning.

Jag tänker själv ha en tävling men det är mycket för att jag vill hjälpa en kompis som startat en barnklädesbutik. Vi ska lotta ut presentkort och jag tänkte använda mig av den metoden med länkning för då får jag hoppas att så många som möjligt klickar in på hennes webshop också och kanske handlar något där.

10:13 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Ja men det är ju en annan sak! Sånt har ju jag hållit på med i alla år. Camillas musik.... du vet. :-D

/Mamselamsen

12:43 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka