.

Mamselamsen

söndag, december 02, 2007

Det sista beviset för att jag helt återhämtat mig från att vara "vidbränd".

Ingen stress.... ingen stress!

Jag har inte ens fått upp alla elljusstakarna än. Men jag ska nog ta tag i det idag... men först ska Camilla "städas bort", då hon flyttade till Stockholm igår. Vad skönt att äntligen ha båda ungarna på samma kontinent.... t.o.m. i samma land som jag.

Innan hon drog, höll jag långa varningtal om alla farligheter i storstan.... Stureplan och så. Hon bara log... "Mamma, jag har bott i Los Angeles i många år... gått på klubbar som är så mycket hippare än klubbarna runt Stureplan.... och jag har träffat människor som är fan så mycket mer kända än Gynning och bröderna Timell. Förresten är det nog inte riktigt min grej att hänga på sådana ställen.... jag vill ju ha roligt och inte bara gå omkring halvnaken och försöka vara snygg... så att någon medioker halvkändis eventuellt bjuder på en drink. Så du kan vara helt lugn mamma."

Puh.....

Over and out/Mamselamsen


BTW! Jag tror att någon annan får ta över det där infernaliska Julbloggandet i år... har lite annat för mig. ;-)