.

Mamselamsen

fredag, juni 15, 2007

Nånting måste vara fel!

Efter gårdagens "tortyr" bland konstiga gymmaskiner, borde jag ha träningsvärk idag. Jag hade förväntat mig att vakna med ett stönande.... ta mig ur sängen med ett kvidande.... gå till köket småskrikande... göra det jag ska på toa, stående.... men inget! Jag är nästan lite besviken... jag hade ju mentalt förberett mig på en "överkördavenlastbilsdag". (Hm.... kommer kanske i morgon.)

Förresten... kommer någon ihåg den här "välfyllda och stenhårda magen"?
Mage
Den är inte så himla välfylld längre. Mycket av fettet är borta.... men tyvärr är huden lika stor som förut. Jag har en plattare mage.... men en mage á la brylépudding.

Men det känns rätt OK.

Over and out/Mamselamsen, en riktig pudding.

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Vänta du bara ;o) Träningsvärk brukar ha som vana att dyka upp på eftermiddagen dagen efter träningen. Om man inte är tok-otränad då den kommer på morgonen.
Så detta är ju ett tecken på att du är bra tränad från början =)

10:01 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tess: Så då väntar jag och ser... men Ipren i näven. :-D

10:47 fm  
Blogger Strumpstickan tycker...

Du är jätteduktig!

jag tänkte på dig när jag såg gårdagens avsnitt av 'Du är vad du äter' och de pratade om powerwalking...

10:48 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Strumpstickan: Jag såg det själv och tänkte på hur jäkla rätt ute jag är.

11:02 fm  
Blogger Vonkis tycker...

Visst är det en besvikelse när kroppen ite värker efter ett hårt pass i gymet! Känns som att man(jag) har tränat helt i onödan då. Det SKA ju värka efteråt...

6:02 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka