.

Mamselamsen

torsdag, juni 14, 2007

Jag har varit "död" en liten stund idag.

Det var när Millan tvingade mig att göra 20 extra ryggövningar på gymet för en stund sedan. Faktum är att jag kräktes lite... men som tur var hade jag munnen stängd, så jag kunde svälja ner de halvsmälta rädisorna igen. :-)

Japp, så nu har jag en egen gestapo-PT som kör livet ur sin egen mamma. Men tydligen var hon bra, för nu ska hon börja jobba där. Stackars Nybro!

Fast ska jag vara ärlig.... jag mår skitbra! Vi får se om jag tycker så imorgon också... imorgon, när träningsvärken blommar.

Over and out/Mamselamsen, blivande "strongest woman in the world"

8 Kommentarer:

Blogger Strumpstickan tycker...

Grattis till Millan till hennes nya jobb! Men var rädd om magen nu *skrattar*

6:37 em  
Anonymous Anonym tycker...

Heja Mamsen!!!
Själv köpte jag ett par nya pjuck så jag kan gå ut och gå snabbt utan att behöva få ont i fötterna =) Sa bli kanonskönt!

6:55 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Strumpstickan: Det är bara et "dåochdåjobb"... bara för att kunna träna gratis. :-)

Tess: Det ÄR kanonskönt. Hm... det trodde jag inte för två månader sedan att jag skulle säga.

9:55 em  
Blogger Klimakteriehäxan tycker...

Jag fortsätter att BEUNDRA dig. Själv har jag semester och tänkte att jag minsann skulle köra hårt varenda dag. I stället sitter jag här som en riktig soffpotatis och sväller. Och nu slutar du röka också, för att jag ska skämmas ännu mer - var ska det sluta? New York Marathon eller Vasaloppet?

10:22 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Klimakteriehäxan: Det är till och med OK att DYRKA mig. :-D Maraton... skulle inte tro det. Vasaloppet.... ALDRIG!

Men det som peppade mig ordentligt att komma igång, var när jag kom över till Millan i LA och märkte skillnaden på henne. Jag ville också må så bra! Så att jag kör hårt nu, är av rent egoistiska skäl.

8:25 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Du är så duktig!

Men... om man kräks, har man inte tagit i lite för hårt då? *nyfiken fråga*

9:06 fm  
Blogger Klimakteriehäxan tycker...

Asså DYRKA va - dit har du en liten bit kvar... men omöjligt är det inte! Om inte Vasaloppet - vad sägs om Vansbrosimningen? Eller Vättern Runt?

9:29 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mia: Eller taskig magmun. .-)

Klimakteriekhäxan: Nämn inte Vättern. Jag har cyklat Tjejvättern... och det gör jag ALDRIG om!

10:49 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka