.

Mamselamsen

torsdag, juni 21, 2007

Dags för jubileum idag!!

Snart 50000

Over and out/Mamselamsen, som firar detta genom att sätta fötterna i skunkskorna och drar ut på en riktigt snabb runda.


Uppdaterad
Jahaja, fick just reda på.... hon drar till USA igen. Dock bara för tre veckor. Hon ska bl.a. sätta eld i baken på de som nu producerar hennes album.

Over and out/Mamselamsen, inte ett dugg förvånad.

Uppdaterad IGEN!

Jag missade det!
50001

När jag ändå skriver om Better place-Tilles song... Millan fick ett mail idag.
Klicka på bilden för att kunna läsa.
EBmail mod

Läs gärna Callies blogg på MySpace . Och den självklara förlängningen blir förståss detta! Gör en insats för EB-barnen och slit ut min frimärksslickande tunga!

Over and out/Mamselamsen, som ska skicka ordrar på skivor till USA idag.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Åh, grattis till Camilla. Men hon är ju så bra att det knappast var oväntat. Du håller oss underrättade så man kan skaffa hela albumet va? Haha, dummaste frågan nånsin, klart du gör.

10:45 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Veronika: hahaha.... hade du väntat annat, än att jag skulle göra det.

10:47 fm  
Blogger Unknown tycker...

Glad midsommar på dej och familjen

Camilla ÄR otroligt duktig och hade jag varit hennes mamma hade jag spruckit av stolthet (vilket jag VET att du gör ;)

BTW jag såg att din äldsta hade blivit länkad till från en väääldigt duktig skribent Hillevi Wahl..som har bloggen supermamman.se

Ha det bra
Kram

11:41 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jösses.... ja Jessica hon kan skriva hon!

Tänk så olika barn kan bli. En kan gapa och en kan skriva. :-)

11:53 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka