.

Mamselamsen

måndag, juni 18, 2007

Skvaller från USA!

Handlar om en mycket skandalomsusad skådespelerska/sångerska, som det alltid står något om i tidningarna... varje dag. Jag kan bekräfta.... allt är sant! En som jobbar/jobbat mycket med henne, har berättat att hennes krucifix är ihåligt och har fyllts med grejor som hon mer än gärna bjuder på.

Jösses.... jag har fått reda på så mycket grejor den sista veckan, när telefonerna har gått varma över Atlanten. Men kära nån.... jag kan ju inte skriva om det.

Over and out/Mamselamsen, en skrivande "papparazzi" :-)

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Papparazzi?
Nej, du är ju en Mamsarazzi!
;D

8:28 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hahaha.... OK då!

9:02 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det är du och Perez ;)

9:31 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cian: Jag och Perez Hilton. Ja, jösses. :-D

9:45 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jo! Du kan VISST skriva om det :D We all die to know :P

8:23 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nä, jag kan inte skriva om vissa saker, då jag inte kan bevisa.

9:56 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka