.

Mamselamsen

lördag, juni 16, 2007

Jösses vilken dag det blev.

Fem kilometer powergående, som blev mycket längre eftersom vi gick lite vilse..... förståss! Lite tittande på hästskokastning och sen kom det ett telefonsamtal som utmynnade i närmre 50 mils bilkörning.
Tärningar liten
Vi hade på morgonen fått nys om att ett elpiano var till salu och medan vi stod och spanade in Stephans fenomenala kastarm, ringde ägaren till pianot. Priset var skamlöst lågt, så vi kastade oss in i bilen och körde direkt... innan han hann ändra sig.

Så nu efter tre flaskor mineralvatten, en Cola light, en Cesarsallad, en kycklingsallad och några "kiss" i skogen, står underverket här.... och lyckan är total!
Elpiano liten

Over and out/Mamselamsen, svintrött.

8 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Vilken dag! ;-D

11:40 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jaa, snacka om det. I det här huset vet man aldrig hur dagen slutar.

11:59 em  
Blogger Lena tycker...

:) Vi letar också elpiano till dottern... grattis till ett skamlöst lågt pris!

9:31 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Panter: Kolla här:
http://www.allaannonser.se/saeljes/musikinstrument/yamaha_elpiano.html

1:44 em  
Blogger Lena tycker...

Tack!

7:45 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det där elpianot ser precis ut som mitt.. Yamaha YPP-50.. Stämmer det? Vore intressant att veta vad ni fick det för isf? (Jag gav 2500 för mitt förra året)

9:32 em  
Blogger Eva-L tycker...

Det står säkert nånstans om jag läser om alla inlägg men jag har lite ionbt om tid så jag frågar stället: powerwalkar ni varje dag? Eller har ni en vilodag emellanåt?

8:20 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hej !

Tittar på ett likadant.
Är det vägda tangenter på pianot ?

Mvh
micke.anders@spray.se

9:15 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka