.

Mamselamsen

lördag, juni 16, 2007

Dagen efter det stora syndafallet.

Hm.... det var nog inte så bra.... eller så var det det. Magen är i uppror.... släng av huvudvärk efter allt vinet. Men jag tänker inte säga som vissa: "Nu är allt förstört"..... för det är det inte... det är ju bara att fortsätta som om inget har hänt. Så om en liten stund ska träningskläderna på.... långa rundan ligger framför våra fötter. Och efter den rundan ska vi ner till Badhusparken och spana in en djupt koncentrerad och fokuserad Stephan. Det är nämligen Smålandsmästerskapen i hästskokastning idag och imorgon.
hastsko
Regler

Och det är allvarliga grejor, med över hundra deltagare!!! Stephan och hans lag har tränat hela veckan. :-D

Och vad gäller min träningsvärk.... den har kommit nu! Fast bara runt om axlarna och blir det inte värre än så, kan jag nog ta i lite till nästa gång i gymet. (Får väl ta med en spypåse.)

Nä, nu ska jag sparka liv i den yngre generationen.... jag vill powergå..... nu!

Over and out/Mamselamsen, "dagenefter" av både det ena och det andra.

4 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

hmmmmm

9:37 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hmmmm... ja!

10:29 fm  
Blogger Vonkis tycker...

Om allt skulle vara förstört för att man "syndar" en gång finns det ju ingen människa som skulle orka lägga om livsstil.

5:57 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vonklis: Exakt! Så idag bär det av till gymet igen.

8:26 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka