.

Mamselamsen

tisdag, juni 19, 2007

Dags att avreagera sig.

Efter att ha producerat en massa ansökningar... bl.a. till en butik som säljer "porrkläder", känner jag att jag måste få utlopp för min ilska. Jag slänger på mig träningskläderna och drar rakt ut i spenaten och kör livet ur mig.

Ska jag vara ärlig... så här stressad/frustrerad som AF nu har fått mig, har jag inte varit sen jag "gick in i väggen" i vintras. Mest över förnedringen att de anser att jag är "funktionshindrad.

Over and out/Mamselamsen, som kan bli en jävla bitch om det behövs.

8 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Jodu, senast jag hade kontakt med dem startade jag ett företag i ren frustration ... gången innan dess sydde jag en balklänning tror jag.

6:48 em  
Anonymous Anonym tycker...

Usch ja... snart måste jag själv anmäla mig där eftersom jag inte lyckats hitta något jobb innan min "tidsfrist" som postens avvecklingsprogram har gett.

Jag HATAR arbetsförmedlingen. De är så oflexibla och regelstyrda att individen inte finns.

Men man är ju tyvärr beroende av a-kassa för att betala hyran så man måste ju... Grrr...

6:54 em  
Blogger Gagga tycker...

Glad över att jag aldrig har haft med dom att göra, efter vad jag läst genom åren här hos dig. Men MÅSTE du gå dit?

6:57 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hemskt ställe!

Gagga: En principsak!

8:18 em  
Anonymous Anonym tycker...

Att vara arbetslös och behöva ha kontakt med AF är som att driva ett helt företag...eller fem.

8:35 em  
Anonymous Anonym tycker...

men du, skit i AF, gå dit när du måste, och leta jobb själv. Jag är övertygad om att du hittar nåt bra!

8:37 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nina: Det är just det jag håller på med.... men vissa grejor kan man ju inte berätta för AF. Man vill ju inte tipsa om jobb heller. :-)

11:28 em  
Blogger Strumpstickan tycker...

Lider med dig. Håll ut!

10:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka