.

Mamselamsen

onsdag, april 11, 2007

Och jag som hade tänkt lämna den hemma.

Min stenålders videokamera..... den som inte ens har en flärp som man fäller ut och kollar i.
Videokamera liten
Men efter ett samtal med Millan igår, blev jag varse att jag inte kommer att få någon skiva med halvfärdig musik med mig hem. Så, det enda sättet att lura till sig lite musik, är att videofilma i studion så fort det spelas något. (Jag är så smart så jag nästan baxnar)

Och hade jag inte varit så ovanligt korkad på sånt som har med Internet och datorer att göra, hade jag kunnat lägga ut ett och annat pinsamt på YouTube efter hemkomsten. För knäppa saker kommer att hända... det gör det alltid när Millan och jag är ute på vift.

Over and out/Mamselamsen, som pluggar in maskinen på laddning för första gången på tre år.



Uppdaterad!
Och igår fick jag reda på att ungjäkeln väger mindre än jag... och då är hon bra mycket längre än mina 1,65. Så fly mig en PT, som ringer hem och kollar så jag äter ordentligt och som pressar livet ur mig på ett gym här i närheten. *surar*

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Är det inte bättre att tvångsmata Camilla istället för att du ska svettas på ett gym??

/Cian

10:41 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Det går nog inte.... hon jobbar ju för att stärka upp ryggen, så att den hänger med lika länge som hon.

10:45 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Min dotter väger 25 kilo mindre än vad jag gör :-(
Men hon är bara 5 cm kortare. Fast hon är bara 16 och jag är en småfet 41-åring :-)

3:56 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Inna: Millan är lite drygt en 0ch sjuttio... och väger bara 67 kilo!!! Jag är en och sextiofem och väger.... hm..alldeles för mycket just nu.

8:41 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

66!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9:19 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Camilla: Ta dig i brasan! .-d

8:28 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka