.

Mamselamsen

tisdag, april 10, 2007

Dagen igår, som fortsätter idag.

Här ligger några av de kuvert med andra påminnelsen till folk som inte betalt "Better place-Tilles song" .
Påminnelser liten red
Kuverten tog slut, så jag får fortsätta idag med att producera en lika stor hög till. Och därefter ska jag börja beta av de som inte betalt för mars månad.

Inte nog med att det fattas pengar på "Tillekontot".... det är ett djävulskt jobb med att sitta och skriva alla kuvert och inbetalningskort för hand också. Jag menar.... vi är ju trots allt på amatörstadiet.

Sååå.... helt sysslolös är jag inte! :-) Men ska försöka beta av det hela idag, så jag kan börja fixa och dona med det som händer på måndag. :-D

Over and out/Mamselamsen, kontorsråtta

5 Kommentarer:

Blogger Petra tycker...

Och de som inte betalar nu kan du ju alltid publicera namn och adress till här på bloggen. Något säger mig att pengarna skulle strömma in ganska snabbt då! *flinar*

10:24 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Att de inte skäms...

Vet hut människor..pröjsa NU!!!



Mina sista skivor gick nu i påskhelgen :)

Om jag säjer så här...Släpper Camilla en skiva så kommer nog min svärmor köpa en :)

*Jag var faktiskt tvungen att dubbelkolla men jag har betalat*

/Cian

10:27 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Petra: Innan jag gör det ringer jag upp dem. Jag har ju telefonnumer till alla.

Cian: DU har betalt!!! Hälsa din svärmor, att den är på gång.. faktiskt i sluttampen. Jag kommer att kunna visa en hel del bilder från inspelningen i nästa vecka, då jag kommer att "häcka" i inspelningsstudion så mycket jag kan. Jag älskar den miljön!!!

10:52 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Ja jäklar du åker ju snart :)

Spännande..
Har C fått tag i nån lgh i tokholm än då??
Hur kräsen är hon??
be henne ringa Wåhlins i Solna..Privatvärd men helt ok..De brukar ha kortiskontrakt (4 år) ute på sin hemsida rätt ofta :)

/Cian

11:08 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cian: Nä... hon har inte hittat något än. Jag ska tipsa henne.... men först vill jag ha henne i Nybro ett par veckor.

11:18 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka