.

Mamselamsen

söndag, april 08, 2007

Alltså... jag måste bara testa.

Jag skriver de oerhört upphetsande orden:

"jag förstår inte"

---

"24 h senare förstår jag. ännu mindre"

Nu hoppas jag, att jag precis som citronmuffin kommer att få ett par hundra kommentarer. För de orden måste vara magiska eller ha något dolt budskap à la Da Vincikoden, eftersom halva bloggvärlden spann loss ordentligt på dem här om dagen.

Så nu sitter jag här och väntar på att få reda på hur djävulskt patetisk, avundsjuk och stöddig jag är. Och framför allt att min blogg suger.

Over and out/Mamselamsen, som ler i mjugg.


Uppdaterad lite senare.
Nä.... funkade inte!
Men om jag skriver "solen skiner idag och jag ska ta bloggledigt" då. Fatta vilken hemlig kod jag har lagt in där. Och lösningen kan finnas här.
Grön
Gröngölingarnas lilla handbok.

Asså.... Ni kommer att hata mig och min sugiga blogg, när Ni knäckt den koden.

25 Kommentarer:

Blogger älvan tycker...

Och inte en endaste liten kommentar har du fått! Bäst att ändra på det då...

Ärligt talat förstår jag inte heller. Särskilt inte hur man kan bli så upprörd över att någon inte förstår.

9:40 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Visste är det patetiskt att jag inte fått drösvis med kommenarer.

Jag kanske borde lägga till ordet MODEBLOGG. :-D

9:52 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hoppsan... där gick det lite snabbt över tangenterna.

10:08 fm  
Anonymous Anonym tycker...

*ASG*

Way to go!

10:14 fm  
Blogger PGW tycker...

Oj här pågick visst en jättedebatt jag missat helt. Kära nån. Känsliga och viktiga saker tydligen. Ja vad vet jag. Gäsp. Nån som vill gå och ta en fika? ;-)

10:16 fm  
Blogger Batbut tycker...

Okej, my aim is to please - Du suger *s*
Känns det bättre?

10:56 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Batbut: Äääääntligen! :-D

11:09 fm  
Blogger deeped tycker...

Du är ba avundsjuuk på IZZA ju. För hennes blogg är ju gryyyym! FATTARU!!!

;)

11:25 fm  
Blogger deeped tycker...

Själv tycker jag Maleandros försvar av IZZA och diss av oss som inte förstår är roligast. Knife in the back liksom.

11:26 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

11:29 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ssssss.... före e ja inte aaaaalls!
Asså.... du suger juh!

11:31 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Dt var alltså min egen kommentar jag tog bort ovanför... stavade som en kråka.

11:31 fm  
Blogger schmut tycker...

du måste dissa någon för att det ska fungera...eller bli disssad i kommentarerna. jag börjar:
asså, mammselamsen, vet du inte att guld-detaljer är så 2006!?

så dissar du mig pga min stavning.
the game has begun

1:30 em  
Blogger PGW tycker...

Himmel det här verkar invecklat. Oj förlåt jag stavade visst rätt, det är fel va ..?

6:05 em  
Blogger Batbut tycker...

määäähhhhh, dä ä inge fel på Mamse, hon rockar fett. Ni e ba avis ju. Get a life.


(jag bytte sida för att hålla grytan kokande)

6:17 em  
Blogger MB tycker...

Deep: så du anser att det är en kniv i ryggen bara för att jag håller med Izza i det här fallet? Då måste det ju ligga ngt i det jag säger att man inte får gå över gränser och att man alltid skall dissa motståndarna oavsett? Jaja, grupperingar kanske funkar för dig, för mig är det mindre intressant

7:19 em  
Blogger Studiomannen tycker...

Nääääh...

...alla suger!!!!!!!!

ÖÖÖ!

7:51 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Så där ja. Det tar sig! :-)

8:03 em  
Blogger deeped tycker...

Jag har en person som hotar att gå till mina kunder och snacka skit om mig. Det blir liksom lite mycket. Men det struntar väl du i, maleandro.

11:53 em  
Blogger MB tycker...

Deep: nu blandar du ihop saker...jag har ALDRIG sagt att det är ok med förföljelse, däremot så reagerar jag på när folk gör narr av folks språkbruk och antyder att de skulle vara mindre intelligenta...och varför i herrans namn utgår du ifrån att jag hela tiden talar om dig, finns det inga fler bloggare?

11:18 fm  
Anonymous Anonym tycker...

alltså deep|ed snackar skit gör du så bra själv - du behöver ingen hjälp där inte...

12:27 em  
Blogger Unknown tycker...

Ha ha, jag är också helt chockad över hur mycket uppståndelse det inlägget fick.

Helt otroligt.

12:56 em  
Blogger deeped tycker...

Nej. Det finns inga andra bloggare än jag :) (att jag sedan utgår från att du beskriver de som var inne på citronmuffin kanske har med saken att göra)...

stina: ibland skriver du sanslöst oförståeligt...

1:29 em  
Anonymous Anonym tycker...

Bläää - vilken smörja! Vad håller ni på med, har ni inget viktigare för er???

10:10 em  
Blogger deeped tycker...

Anonym. Uppenbarligen har du ännu mindre viktigt för dig eftersom du orkar skriva ett sånt inlägg.

10:20 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka