.

Mamselamsen

lördag, april 07, 2007

Jaha, så kan man inte titta på det.

Carolina Gynning har nästlat sig in och ska bli en av programledarna i Idol.

Carolina är säkert en snäll människa, men jag fixar inte hennes hesa, knarriga och gapiga röst. Jag reagerar på samma sätt på hennes röst som när jag tuggar på staniol. (Vilket jag iofs inte brukar göra till vardags)

Kan ingen tipsa henne om att det finns något som heter
t a l p e d a g o g ? Eller logoped.

Over and out/Mamselamsen, med rätt häxlikt/hyenalikt skratt... men så håller jag mig borta från TV också.

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Eller logoped...?

1:55 em  
Anonymous Anonym tycker...

Håller med dig.

7:21 em  
Anonymous Anonym tycker...

Fruktansvärd idé att låta de där tramshalsarna leda Idol 2007. Varför lyckas svenska kanaler alltid förstöra alla bra internationella koncept?

Det sagt, fjolårets kvartett lyckades aldrig skapa en egen identitet som programledare, så blir det när man anlitar mindre duktiga personer för att spela rollerna av programmets original.

Grrhh... hatar TV4 ännu mer!

10:09 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Är det inte så att de som tittar på Idol även tycker att den där lilla Gynnaren är en spännande person?

Jag har aldrig själv orkat mer än ett par minuter av den typen av underhållning och det är helt möjligt att jag med Gynning i rutan klarar än mindre.

11:24 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Pallas: Tack!

Lars: Nä, jag tycker det är kul med Idol... när det där första pinsamma uttagningarna är klara. Jag gillar att se amatörer utvecklas till artister. OCH jag kan inte med Gynnings röst!

Anonym: Jag har också funderat i de banorna.

8:08 em  
Blogger Strumpstickan tycker...

Jag gick förbi henne på Åhlens en gång och reagerade på hur kort hon är *skrattar*

9:37 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Kan inte riktigt förstå problemet, det är ju för fasen Idol ni pratar om. Inte Antikrundan, Rapport eller Dokument utifrån (finns det fortfarande?). Ett glättigt, rosaskimrande underhållningsprogram för personer med för mycket fritid. Gynning blir perfekt!

9:50 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka