.

Mamselamsen

tisdag, april 10, 2007

Pust och stön!

Nu är dagen skörd med påminnelser skrivna av min gudomligt vackra hand..
Påminnelser igen liten
Betalar de inte nu, kommer jag att jaga dem med blåslampa. Jag har eller kan fixa fram telefonnummer, sen jäklar ska de få veta att de lever.

Men nu tar jag ledigt resten av dagen..... hm, ska nog hänga tvätt eller så.

Over and out/Mamselamsen, med lite skrivkramp.


Förresten... jag såg en sak när jag Pingade. Ett inlägg om att 99% av bloggarna består av skit. Och då säger jag: Inte mer?

Jag har inte presterat annat än "skit" sen jag började blogga. Men vá fasen... alla kan ju inte vara seriösa och leka amatörpolitiker. För hur skulle det se ut? :-)

4 Kommentarer:

Blogger Christina tycker...

Håller med
kan vara kul att läsa lite skit emellanåt....

6:11 em  
Blogger PGW tycker...

Skit är kul. Mitt mål är 100%-skitblogg.

9:24 em  
Anonymous Anonym tycker...

Politik?? Tja, min blogg handlar om gödsel, kanske det som menas med skit?

10:32 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag är fullständigt övertygad om att vi fyra hamnar under kategorin "skit" = 100%

11:07 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka