.

Mamselamsen

torsdag, april 12, 2007

Kära Libresse!

Hur mår du? Jag mår bra.

Jag förstår att du är lite desperat vad gäller att komma fram med nya bindor. Jag menar stringbindor är ju gammalt... bindor med AloeVera är ju gammalt.... svarta bindor är ju också gammalt... bindor med vingar är ju rena stenåldern... hjärformade bindor är visserligen ganska nytt, men är ju snart också gammalt.

Nu är jag av naturen en ganska snäll människa, så jag har tänkt ge dig tips om bindor med lite nytt stuk. Och jag gör det alldeles gratis!

1 Blodröda bindor, tycker jag skulle vara ganska hippt. Och färgen är ju perfekt.... man slipper ju se "skiten"
2. Kamouflagefärgade bindor. Av samma orsak som ovan, men riktar sig främst till dem som befinner sig i början eller i slutet av cykeln. Kan även med fördel användas av kvinnor i klimakteriet... de kan ju trots allt producera lite alla möjliga färger.
3. Eller varför inte göra bindornas Rolls Roys, med inbyggd speldosa. Den spelar en truddelutt varje gång det landar en ny skvätt i bindan. Man ska kunna välja mellan låtarna "Blood´n roll" och "Bloody stools" . Lite rock´n roll när man mår som sämst, kan ju aldrig vara fel.

Jaa, dessa tips ger jag dig, bara för att jag så ovanligt god och för att jag har varit i "branschen" i nästan 40 år och vet vad folk verkligen vill ha. Men vill du ändå absolut ersätta mig på något sätt, så är det OK att skicka en säck kattmat till huset med ett torn.

Puss och kram
Mamselamsen.

11 Kommentarer:

Blogger Unknown tycker...

Kan du inte skriva oxå att de ska självförstöras efter att man har tagit bort den..*poff borta efter ca 1 minut*upp i rök bara*
Så slipper man att hålla på att rulla in dem i toapapper eller den där sladdriga plasten de kommer i

Skulle vara bra för miljön om inte annat

10:54 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Du tror inte det framkallas giftiga gaser då... typ senapsgas?

10:57 fm  
Blogger Mette tycker...

Oh! Bindor med Aloe Vera? De kan man ha fastklistrade i ansiktet vid hudbesvär. De måste jag köpa!

10:57 fm  
Anonymous Anonym tycker...

FNISS! :-))

/PGW

12:25 em  
Blogger Jessica. tycker...

Speldosan måste ju vara en himla tystnadsbrytare iallafall. "Vad var det som lät" liksom.. "det vara bara lilla jag som mensade en skvätt".

1:01 em  
Anonymous Anonym tycker...

ååå du är underbar. skrattade för första gången på hela dagen /red

3:03 em  
Blogger Tankevågor tycker...

FNISS FNISS :-))

Det rinner här....men det är bara tårar av skratt!

3:15 em  
Blogger Åsa tycker...

Ja visst.. trodde du läst på Jessicas blogg för där skrev jag om dig. Din blogg är så himla knasig - diggar den!

ha det bra!

5:10 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hejs svejs!! Har lagt till dig i länktåget! ; )

http://husfrun.blogg.se/1176392053_lnktget.html

6:01 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hihi, du borde bli medlem på libresse.se, det kan man tydligen bli nu för tiden, mycket webb 2.0 över det. De har forum och allt möjligt. :)

6:24 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jessica: Ja, det är ju passande, när jag inte använt deras produkter på två år. :-)

Mira klart!

7:43 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka