.

Mamselamsen

torsdag, april 12, 2007

Jag måste ju skynda mig att läsa färdigt alla biblioteksböckerna innan jag åker.

Så nu kan jag lägga "Svart fjäril" av Anna Jansson i högen som ska tillbaks imorgon.
Svart fjäril
Som vanligt har jag "öronläst" den, medan jag fixat med en massa grejor här. Boken är bra och under bokens gång sa jag mig själv hela tiden: "Det måste vara hon..... nä, det är inte hon för det är hon.... hon den där, är det säkert... eller kan det vara hon... eller han...." Och tänk så fel jag hade.

Nackdelen med att låna CD-böcker på bibblan, är att de är så otroligt välspelade. När jag kom till det rafflande slutet, hakade boken upp sig. Jag blev vansinnig... jag stängde av.... jag pausade... jag polerade skivan. Men nä, upphakningen fortsatte och jag lyssnade och led. Som tur var, ramlade den tillbaka i rätt spår så jag kunde höra de sista 5-6 minuterna och fick reda på vem pyromanen och mördaren var. Och det var...... tataaa... jultomten.

Over and out/Mamselamsen, som nu, på något vis ska försöka fixa till Mp3-spelaren och ta bort "Vi ses vid röda sten" och få in någon annan bok.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Ja ta bort Vi ses vid Röda sten, den är verkligen skitdålig !

Avis på din resa, ha det så kul och glöm inte att blogga massor!!!

6:25 em  
Anonymous Anonym tycker...

Den boken har jag också läst. Med tonvikt på läst. :) Den var bra!

7:36 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Liebeling: Tänk att den hängt med på tre resor, bara för jag inte vet hur man byter.

Mia: Ja, det var den.

7:42 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka