.

Mamselamsen

fredag, april 13, 2007

Fatta hur glad jag är.

Jag nästan grät när jag mötte kvinnan som för fyra-fem år sedan fick feldiagnosen MS och medicinerade mot det i alla år, trots att det var en hjärntumör. Se länken.
Mona
Vi stod länge länge och pratade idag och jag fick reda på att hon i princip var död två gånger efter tumöroperationen.... men repade sig. Nu fattas det lite hår bak i nacken på henne, efter strålningen och vänsterbenet är lite vingligt, men annars mår hon skitbra och ska snart upp på sina hästar igen. Hurra!!!!


Tja, så går det när jag inte har varit så social de sista månaderna... man missar en massa. Men nu är jag så glad för hennes skull, så jag skulle kunna tänka mig att ta hela världen i famn.

Over and out/Mamselamsen, som var på stan med bara en liten kofta som ytterplagg.... och svettades.

3 Kommentarer:

Blogger Mildamakter tycker...

Åhh så härligt att höra, att det går på rätt håll för någon, det har varit alldeles för mycket sjukdom och död nära oss på sista tiden.

1:24 em  
Blogger Ilva tycker...

Håller med, det är bra att få höra att det går bra ibland!

7:04 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag gör vad jag kan! :-)

7:36 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka