.

Mamselamsen

onsdag, februari 28, 2007

Så kom jag då ändå på det!

Jag har ju beklagat mig över att jag får frostiga händer, när jag sitter här vi datorn med fönstret bredvid på glänt. Någon skulle säkert säga: Jamen så stäng fönstret då. Nä, det kan jag inte, för jag är "addicted" till frisk luft.

Men så tog jag fram julklappen som jag självklart fick av Jessica.
Kyligt liten
Fy fan, vad bra! Nu kan jag surfa vidare i minusgrader och ändå ha full blodtillförsel till mina mest utskjutande extremiteter.

Tack Jessica!

Over and out/Mamselamsen, gó och glá... kexchoklá.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

jepp, de är inte bara snygga de där vantarna, de är praktiska oxå...

1:56 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Barn är bra att ha!

11:14 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka