.

Mamselamsen

torsdag, januari 25, 2007

Först skrek jag bara nej... sen läste jag hela artikeln. UPPDATERAD!

E-type ledamot i Skönhetsrådet !

Först tänkte jag med fasa... Hur kan de ta in denne afganhund, som susar runt med bratsen på Stockholms innekrogar, som bara spelar in trallvänliga skivor med en massa elektroniska "beat", få att gå runt i Stockholm och bedöma vilka som är vackra eller inte. Herre Gud... vem som helst men inte han! Och hur fan ska han bedöma folk.... förmodligen är första kriteriet Rapunzelhår.

Men så läste jag vidare.

Puh!

Nu ska ingen tro att jag har något emot E-type. Jag tycker E-type är skitsnygg!!!
En röd en

Over and out/Mamselamsen, som turbovaknade idag.... tack DN.


Uppdaterad 10.30
Jag älskar dessa fantastiska rubriker.

"Nu kan du få Fuglesang i mobilen"
Som den halvsnuskiga klimakteriekärring jag är, gick tankarna omedelbart till "att ha en man i byrålådan".

Eller: Fick skabb på Finlandsfärja.
"Jaa, de släpper då ombord vad som helst på den färjan".

Hm.... undrar om det är nått fel på denna snart 53-åring.

4 Kommentarer:

Blogger Strumpstickan tycker...

hahahaha... ja, han fick väl jobbet genom sina kontakter kanske?

10:17 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Mja..si E-type ÄR faktiskt mycket historiskt kunnig...sen var det ju hans pappa som höll i TV-programmet Vetenskapsmagasinet...senil som jag är, har jag glömt hans namn.
Sååå man ska INTE döma hunden efter *Håret*

(själv, är jag gråhårig och vill gärna bli bedömd efter det...(jobbat och tänkt FÖR Mycket)
:)

10:56 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Eva: Jag looovar! Jag har inte ifrågasatt hans historiska kunskaper... iallafall inte de om Vikingatiden.

11:03 fm  
Anonymous Anonym tycker...

HAHAHA, du är underbar!!

10:18 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka