.

Mamselamsen

tisdag, november 28, 2006

Man kan ha så vansinnigt roligt på Internet.

Man kan lägga ut små videosnuttar där man spyr och sen dricker upp sin spya.

Om jag inte missminner mig helt, så var det några här i Bloggeriet som hade vissa synpunkter om min smaskiga Korv Stroganoff en gång i tiden.
Nån form av mat
Att den på något vis såg ut som en radioaktiv spya.... eller var det inlagd sill?

Hur som helst.... ordet spya, har jag för mig återkom ett antal gånger bland kommentarerna. Men, denna "spya" har inte varit nere i ventrikulus och vänt... den bara ser ut så. Och jag kan förtälja... den var god.

Over and out/Mamselamsen, småtrött

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Jippie, så äckligt!

Nu ska jag sova.

12:46 fm  
Blogger Lilla B tycker...

Har någon gång dristat mig till att kommentera åt det hållet.....
Men tror att jag frågade: Har du ätit eller ska du?
Ordet **** är en vederstygglighet i sig,tycker jag.

6:56 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

:-)

8:40 fm  
Blogger crrly tycker...

Amenh.

Tack för den.

Precis vad jag behövde just idag!



;p

12:15 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Crrly: Oj då... tänkte inte på det.

5:53 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka