.

Mamselamsen

torsdag, november 30, 2006

Jag kom att tänka på en sak när jag hade MTV på i bakgrunden.

För så där tio år sedan diskuterades det en himla massa om vem som var bäst.... Spears vs Aguilera.

Jag sa det då och jag säger det nu. Båda ger ståpäls.... den ena på grund av en djävulsk röst och den andra.... tja, vad ska man säga?

Den ena får t.o.m. håret att stå rakt upp och jag ryser av välbehag ibland.

Sen kan Ni ju alltid fundera över vem som är vem.

Over and out/Mamselamsen, som är Beautiful

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

jag är britney fan....

8:19 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Då gillar du förmodligen inte inlägget nedanför heller. :-D

8:28 em  
Anonymous Anonym tycker...

Svar på din fråga i min blogg: Spelet heter World of Warcraft. Och ja, det är verkligen superkul. Det är ett online-spel så man spelar med (och mot) riktiga människor. Ja, fast med en gubbe man skapat förstås.

9:04 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

OK... Tack!

9:33 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag har ALLTID hejat på Aguilera!

9:35 em  
Blogger Emma Sandström tycker...

Kul med en Nybro-bo :P Där är jag uppväxt, fast nu är jag Kalmarit. Bra blogg :D

12:43 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Emma: Jag har läst din blogg och läst igenom hela. Om du vill skulle jag kunna ge dig ett litet råd i all välmening.

Dehandlar om att ibland är Internet jäkligt litet.

7:27 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka