.

Mamselamsen

torsdag, november 30, 2006

Ibland är kvällstidningarna lite småpetiga.

De sätter stjärnor för den lilla Britney Spearsmufflan.
Fr. Expressen
Skitlöjligt! Tjejen jobbar ju stenhårt på att få visa upp det organ, som hon pressat ut två ungar ur.
Jag tar steget fullt ut... visserligen en lite string... men den döljer ju inte mycket.

Vassego! En naken Britney i helfigur. Och spana in de spänstiga tuttarna.... de går inte av för hackor.
Helnäck Brittan
Jag är inte säker på vad det är för konstigt skärp hon har, men jag tror att det har något med balansen att göra... nu när hon festar järnet med Paris Hilton.

Over and out/Mamselamsen, gravallvarlig

9 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

vad bra att de även lyckats fånga hennes hjulbenthet...

5:12 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag tror att skärpet är det nedersta paret revben som de opererat bort (men sparat) för att hon ska bli ännu smalare.

5:48 em  
Anonymous Anonym tycker...

men vilka smala lår Brittan har! Hon borde cykla mera... (se länk)

7:12 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Schmut: Jag veet! :-)
Liten tant: Ahaaa... det hade jag aldrig kunnat lista ut.

Josephine: Jag har en känsla av att hon föredrar limmo.

7:22 em  
Anonymous Anonym tycker...

Faktiskt så har jag lite förståelse för Britney

Hon har typ varit gravid i 3 år...Klart man vill festa till det..Men det finns nåt som heter med måtta
*åherregud vad "lagomsvensk" jag kände mej som när jag skrev det där ordet då*

Men jag kan ju säja så här...När man köper papperstidningen..då är det minsann ingen liten "stjärna" framför muffen...

Sen det där med Britney eller Aguilera så är ju valet klockrent...Även om Brittan var/är duktig när hon lägger manken till...

7:40 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vad säger du.... ingen stjärna? Sablar missade det. :-D

8:30 em  
Blogger crrly tycker...

Foglossningsbälte?

8:38 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Alltså! Du är ju för skön! Snubblade in på din blogg igår av någon outgrundlig anledning. Blev sittande sen stund och läste dina mästerverk. Nu är jag fast. Beroende. Keep up the good work!

5:48 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Instyleoutofstyle: Jag säger som Markus i Idol: "Tack som fan"!

:-D

10:59 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka